De voordelen op een rij:

  • Volg de ontwikkelingen van je kind
    Ontvang leuke foto’s en video’s van wat je kind meemaakt bij ons.
  • Stuur en ontvang berichten over je kind
    Heb je een vraag aan de pedagogisch medewerkers op de groep? Stel ‘m via Konnect.
  • Meld je kind ziek of geef vakanties door
    Komt je kind een keer niet naar de opvang? Geef het eenvoudig aan ons door.
  • Lees het laatste nieuws
    Nieuwsgierig naar de laatste ontwikkelingen? We houden je graag op de hoogte van het laatste nieuws van jouw locatie en van KOW algemeen.
  • Inzicht in facturen, jaaropgaven en contracten
    Je ontvangt van ons geen documenten per mail, want alles is overzichtelijk en beveiligd terug te vinden in Konnect.

Download de app

Met de mobiele app hoef je geen speciaal moment te missen van jouw kind bij KOW. Bij baby’s geven we ook het dagritme door, bijvoorbeeld wanneer en hoeveel hij heeft gedronken of geslapen, want dat is wel zo fijn om te weten. Download hieronder de app voor Android (Google Play) of iOS (App Store).

Google Play Store badge EN      itunes app store logo

Eerste keer?

Wanneer je voor de eerste keer inlogt in de app, vul je drie velden in:

  • De URL/domeinnaam: kow.ouderportaal.nl
  • Gebruikersnaam: je e-mailadres
  • Wachtwoord: dit is het wachtwoord dat je zelf, via de link in de activatiemail, hebt aangemaakt. Heb je geen activatiemail ontvangen? Stuur een mail naar konnect@skow.nl of bel 0118 – 61 45 32.

We hopen dat je makkelijk je weg vindt op Konnect. Heb je toch nog vragen? Bekijk dan de veelgestelde vragen hieronder. Je mag natuurlijk ook altijd bellen naar 0118 – 61 45 32.

Veelgestelde vragen over Konnect

  • Hoe kan ik gebruikmaken van Konnect en wat kan ik ermee?

    Ongeveer zes weken voor de opvang van jouw kind start, ontvang je van ons een e-mail met daarin een activatielink voor het gebruik van het ouderportaal. Zodra je jouw account voor het ouderportaal hebt geactiveerd, kun je inloggen en gebruikmaken van de voordelen:

    • Bekijk wat je kind bij ons allemaal meemaakt
    • Berichten sturen naar de pedagogisch medewerkers op de groep
    • Je kind ziekmelden en vakanties doorgeven
    • Lees het laatste nieuws
    • Inzicht in facturen, jaaropgaven en contracten

    Heb je de activatiemail niet gehad of heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op, zodat ook jij binnenkort van Konnect gebruik kan maken.

  • Hoe zit het met toestemming voor gemaakte foto's?

    De toestemmingen voor het maken en delen van foto’s op Konnect en/of social media van KOW kun je zelf beheren via Konnect. Ga hiervoor naar Account, selecteer het kind waarvoor je de toestemming aan wilt passen en klik op Toestemmingen.

  • Mijn kind mag op de foto, maar hoe zit het met de privacy?

    Jij bent (eventueel samen met de andere ouder/je partner) de enige die toegang heeft tot het dagboek van je kind. De groepsfoto’s in het ouderportaal zijn alleen toegankelijk voor ouders van de groep. Je hebt de mogelijkheid om een foto te downloaden. Wij vragen je daarbij nadrukkelijk om integer om te gaan met foto’s waarop ook andere kinderen staan. Bedenk dat ouders er bezwaar tegen kunnen hebben dat je foto’s van hun kind openbaar maakt. Doe dit nooit zonder hun toestemming.

  • Hoe beheer ik notificaties, zoals e-mails en pushberichten?

    Je ontvangt notificaties van Konnect: pushberichten of e-mails. Bijvoorbeeld wanneer een medewerker een foto van je kind heeft geplaatst of wanneer er een aanvraag voor extra opvang is goedgekeurd of afgewezen. Als je deze notificaties niet wilt ontvangen, kun je ze uitzetten. Ga naar Account en klik daar op Notificaties. Goed om te weten: bij het eerste gebruik staat standaard alles aan.

  • Kan ik mijn e-mailadres aanpassen?

    Het is niet mogelijk om via Konnect je e-mailadres aan te passen, want dit is aan elkaar gekoppeld. Indien je jouw e-mailadres aan wilt passen dan kun je dit doorgeven via de afdeling klantadvies via info@skow.nl.

  • Waarom kan ik een telefoonnummer niet verwijderen?

    Kinderopvang Walcheren vindt het belangrijk om altijd een telefoonnummer van ouders te hebben, zodat er bij bijzonderheden contact opgenomen kan worden. Daarom kun je wel nieuwe nummers toevoegen, maar niet verwijderen. Indien je wilt dat wij een nummer verwijderen, kun je contact opnemen met de afdeling klantadvies (klantadvies@skow.nl).

  • Waarom worden niet alle activiteiten geregistreerd?

    We vinden het belangrijk dat de pedagogisch medewerkers op de groep zo veel mogelijk tijd aan de kinderen besteden. Daarom zullen zij alleen de belangrijkste activiteiten of gebeurtenissen op Konnect zetten. Bij baby’s zullen we uitgebreider verslag doen. Als het kind ouder wordt en op de gebruikelijke momenten eet en drinkt, worden alleen bijzonderheden vermeld.

  • Waarom zie ik berichten pas later op de tijdlijn verschijnen?

    We vinden het belangrijk dat pedagogisch medewerkers tijd besteden aan de kinderen. Daarom kan het voorkomen dat pedagogisch medewerkers niet direct een activiteit op Konnect plaatsen, maar dat zij dit later op een rustiger tijdstip doen. Het is dus mogelijk dat je om 16.00 uur een berichtje ziet dat je kind van 13.00 tot 15.00 uur geslapen heeft.

  • Kunnen mijn partner en ik aparte accounts krijgen?

    Aparte accounts zijn helaas niet mogelijk. Als ouder krijg je één account voor Konnect. Wel kun je ervoor kiezen om de inloggegevens van je account te delen met je partner. Zo kunnen jullie allebei inloggen in Konnect.

  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    Ben je je wachtwoord kwijt of vergeten? Dan kun je hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

Goed om te weten

We vinden het belangrijk dat de pedagogisch medewerkers op de groep zo veel mogelijk tijd aan de kinderen besteden. Daarom zullen zij alleen de belangrijkste activiteiten of gebeurtenissen op Konnect zetten. Het kan gebeuren dat zij niet direct een activiteit op Konnect plaatsen, maar dat zij dit later op een rustiger tijdstip doen. Het is dus mogelijk dat je om 16.00 uur een berichtje ziet dat je kind van 13.00 tot 15.00 uur geslapen heeft.